פרויקט סטפס גאורגיה

השקעות נדל”ן עם מודל חדשני

חברתנו מנגישה לכם השקעות נדל”ן עם מודל חדשני המאפשר לכם להיכנס אל עולם ההשקעות עם הון עצמי נמוך יחסית להשקעות נדל”ן בארץ. מטרתו של כל בית השקעות היא להשיג את התשואה הטובה ביותר ללקוחותיו.
חברתנו שמה לעצמה מטרה להרכיב עבורכם את הפאזל ולשלב את כל האלמנטים החשובים.

בחרנו לסלול דרך ייחודית לנו: דרך המשלבת מקצועיות וערכיות, המבוססת על מצוינות חסרת פשרות, התחדשות תמידית והתאמה למצבי שוק משתנים על מנת להבטיח לכם את ההשקעה הטובה בעיתוי המתאים.

נדל”ן בגאורגיה

רכישת נדל”ן בבטומי לצורכי השקעה היא אופציה נהדרת עם אפיק תשואה בעל צפי גדילה בשל ההתפתחות המתמדת של העיר. לעומת שוק הנדל”ן בישראל אשר נמצא בתקופת אי ודאות ממושכת מחירי הנדל”ן מופקעים והתשואה דלה יחסית להשקעה.

ישראלים רבים מעוניינים בהשקעה מניבה ובטוחה, במחיר אטרקטיבי ופוטנציאל השבחה גדול. בבטומי קיימת ההזדמנות  לרכוש היום כ 3-5 דירות חדשות ברמה גבוהה, מאובזרות ומרוהטות דירות אלו יכולות להניב תשואה שנתית גבוהה מאוד.

בנוסף, בזכות תנופת הנדל״ן הבלתי פוסקת בגיאורגיה ותמיכת המדינה במשקיעי נדל״ן, אין מיסוי מיותר למשקיעים כגון מס רכישה, מס על משקיעים וכד׳, כמו כן ניתן למכור דירה כל שנתיים מבלי לשלם מס בגיאורגיה על ההשבחה שלה ולהנות מרווח נקי ממס.

הדירות

הקליקו על תכנית להגדלה

סוגי הדירות

הקליקו על תכנית להגדלה

גלרייה

הקליקו על תכנית להגדלה

דילוג לתוכן